Friday, February 13, 2009

dari ringgo ke picasa :)


hehe. kekadang kan bile kte tgk gamba lama-lama mesti kte sengih2 kerang kan? hahah. malam td lps layan rona roni makaroni, aku masuk balik bilik. ngadap balik cik lappy ksayanganku ni :p

tetiba cek balik folder gambar. ade 1 folder nama "ringgo". dlu2 kan time zaman2 aku kat upm, aku uplod sume gamba kat ringgo.com ni laaaa. mase tu mane kenal ngan cik picasa lagi.. hehe tapi ujung tahun lps, dpt 1 emel dr ringgo tauuu ckp dorg nk tutup web tu, so dorg tanye laaa nak ke balik gamba2 y dh uplod tu.. of coz la nakkkkkk kaaaannnn?? tu sume gamba2 sweetttt memories aku mase kat UPM dlu tau. hohoho.

gambar org y aku penah minat dlu pon ade.. oppsss.. tumpang lalu en.rizal.. hehehe

berikut adalah beberapa keping gambar y menceritakan sejuta perasaan.. ewaaaaah.. :p
ayat skema tetiba.. kehkeh

gambar suci ktorg mase LI. hihi. tgk la betapa kerangnya lina mase ni. hahaha. tp tu dlu la~~ skg lina sudah slim hehe. wah tajamnya tudung cik dd :p xmacam skang yaaa~ senget2 :p lariiiiiiii hahaha.. :D yen pon mase ni kurus nyaaa hoho. ros?? masih sama :p aku??? same jek kan kan kan hehe. ni awet muda namenya :p huahua.. dlm gamba ni 2 org kat blkg tu dh kawen. dh ade sorg anak pon. huhu. y aini tu tgh tunggu Q jek tu.. hehehe

haha. ni gamba mase ktorg g camping kem motivasi tuuuuu :p dkt lenggeng. gamba ni, mmg sume mcm kanak2 ribena laaaa..tu sume org tau :p tp 1 jek aku nak cakap.. kurusnyaaaaa encik kuku mase ni.. skanggggg dh mcm bapak org dah. wakakakaka lariiiiii!! :p alamak ade 2 org y nak panggg aku iaitu kuku dan dudu :'D ampun yaaa pak kuku~~ ampun yaaa mak dudu~~ :p

ni plak gambar mahal niii wooo. kat genting. aku mmg xkan naik dah la benda ni. takutttttttt :'O sudah la aku kena duduk sebelah somi isteri dr negara arab ni.. dorg bole la pgg2 tgn sesama dorg sbb takuuttt.. aku???? aku nak pgg sapeeeeeee?? hokhokhok. mmg kejam la game ni.. wuwuwu.. mmg xkan naik dh. cukup la skali tu jek. hoho. mase ni aku g ngan exco2 PMF tu. wah cam bagus jek sebut exco :p hehehe. jgn marah~~ kihkih. aku rs xramai kot y tau aku adalah naib setiausaha psatuan mahasiswa fakulti sains komputer dan teknologi maklumat UPM. kuikuikui. xigt plak cemane leh tjebak. huahua..

ha ha ha :'D ciken little kepunyaan hana dan beg duit etnik kreatif kpunyaan ku. :'D. eeee aku ingt tau mase LI kan, aku suke tau bwk duit cukup2 jek isi dlm beg duit ni. yelaaa xmo la bwk duit bnyk2 g keja, tgl rumah sudah la. pastuuuuu tah sape tah kate, aku mcm sorg mak y bg duit cukup2 pd anak nya hari2. hoho. hampeh sungguh org ituuu.. sebbaik aku xingt dh sape ckp gitu.. :p

korg agak2 ape ke motif la amek gamba gini kan??? hahaha :'D very the poyooooo~~ kuikuikui.. ni mase sem last.. nak release tensen sbb dh dkt2 kna present projek. masing2 pon tetiba jadik cam senget sket d bukit expo.. hahah.. tp, sweet memories la kan kan ^^ haishhh kalo tingat rs rinduuu jek ngan zaman blaja.. tp tingat time buat projek final, rs cam lega jek sbb dah lepas.. ^^

skg ni skali skala masuk UPM.. rase sayuuu jek. tingat zaman kanak2 dlu~ beshnya naik bas rebut2.. zaman y bnyk abes mase dgn tunggu bas komuter dtg smata2 nk g the mines. kuikui..

ade bnyk lagi gamba.. tp xlarat la nk tepek sume kat sini.. hehe.. nnt aku nk uplod la d picasa ku :p

okai korang~~ bak kate pepatah.. tmpt jatuh lagikan d kenang, inikan pula tmpt bermain. (btl ke???) hihihi. daaa~~~

slamat hari jumaat.. hehehe

8 comments:

dd dudu said...

uwaaaa nape upload gambar suci aku :'O

;p

pandangdenganmatahati said...

muahahaha
lihatlah dunia gamba suci dd

muahahaha :p

lina said...

suci gile mase tuh. tp aku dh bumbum mase tuh =(

ijechan said...

gambar lama.. le tgk beza dulu n kini. =)

rosealley said...

uwaaaa jugaaak, muni jahat, membuatkan aku rindu zaman blaja dulu, rindu sgt zaman l.i naik kete himpit2, zaman g camping sume 2....huhuh, aku gelak sorang2 tengok gamba 2 tuh, jauh giler beza keri dulu skang kan, hahaaaaa, kene pang jugak la nih kang;p owh, gamba 2 tuh jugak nampak cam dahlia tengah nyandar kat izwan kan??haha

pandangdenganmatahati said...

a'aaa a'aaaa dalia sandar kat izuan!! hahahaha. eh adakah ko penah jeles psl ni??? wakakaka :p

aku rindu jugak.. hukhukhuk

noname said...

dan mengapa aku menjadi topik tambahan?

pandangdenganmatahati said...

alamakkkkk! encik noname sudah bersuaraaaaa

lari sumeeeeeeee!!!

wakakakaka :'D