Wednesday, February 4, 2009

bree idola ketabahan ku


bree van de camp.. i wish i can be like her~

hari ni hari rabu
hari ni aku berazam nak dtg seawal tujuh pagi
tapi, sama jek mcm hari2 sebelum ni
azam tu hanya tinggal azam

huhuhu

sejak 2 menjak ni, ade sumting y ganggu fikiran aku tapi aku xbole nak ceta kat sape2. biarlah aku sndiri pendam diam2 dalam hati sudah. hmm. tapi aku terpakse ngaku la benda tu ganggu fikiran jiwa dan raga. ganggu sume2 skali lah.

nak ceta cemane pon xreti. org2 y rapat ngan aku pon aku x terdaya nak ceta. xkan ade org y fhm. maka aku nak jadi mcm bree dlm desperate housewives y mane di mate org lain die salu kelihatan sgt perfect sampai kan ade 1 hari tu, salah sorg dr kawan die tu tanye cemane die bole selalu klihatan perfect? xkan la die xpenah ade masalah?

pastu bree cakap, die pun ade mase2 sedih die. cume die letak masalah2 tu dlm 1 almari, dan die kunci. jgn fikir dh. bile ade masenya, die akan bukak semula almari tu utk pikirkan ttg masalah tu.

mampukah aku jadi setabah itu? mampukah??

moga tuhan beri kekuatan. amin. :)

12 comments:

Amie Fadli said...

lor,apa masalahnya nie?

pandangdenganmatahati said...

wuwuwu

Firdzah said...

...itu semua ujian.. sabar ye.. InsyaAllah, semua akan ok satu hari nnti..jangan sedih lagi ok..=)

pandangdenganmatahati said...

macih fizah.. wuwu

dd dudu said...

oohh muni mase bace mule2 ingatkan yg hal tooot tooot tuu alaa yg tu yg kite ym smlm tu, tp bile ko kate x de cite kat sape2, erm terpike ape yukkkkk hehehhe teke teki

pandangdenganmatahati said...

bukannnn
hmm xpe xpe xyah la berteka teki

aku dh masuk dlm almari dan kunci. kuncinya udah kucampakkan ke dalam laut :)

wah gile mendalam perumpamaanku ini hehehe

kasut-gombak said...

klu nk jd cm bree, rambut kena merah.

pandangdenganmatahati said...

wakakaka!! erme! aku kalerkan rambut skg jugak! :'D

rosealley said...

kalo nak jd bree, kene pandai masak, haha

pandangdenganmatahati said...

auchhhhhhhhhh!! hehehe

aku pandai masak apee...masak sambal tumis.. huahua

cronyz said...

muni..meh citer kat aku..biar pastu aku sebarkan kt org lain lak..hehehe

pandangdenganmatahati said...

ceh! xhengen aku ceta kat ko

cis :p