Wednesday, February 18, 2009

aku terkelewatkan


betul ke perkataan terkelewatkan tu? kuikui



aku dah kena demam dengar lagu ni berulang2 kali. haha. suka la. aku nk isytiharkan lagu ni lagu rasmi lah kalo ade krisis ngan rizal. kuikui.

pagi td, aku kuar rumah agak lambat. dlm 7.32 camtu. skali, jalan jem gile2. stuck lamaaaa sngt kat area lps kg batu muda nak masuk sntul. bayang kan, dekat 8.10 baru lps pasar sentul. hoho. gilak ah.

aku sampai2 jek kat parking, aku nmpk seorang pekerja ofis aku (nama drahsiakan :p) tgh bgegas2 jugak mlangkah ke ofis. die nampak aku. aku lambai2 la nak bagi arahan suh punch kan utk aku. yelaaa aku nk byr parking lagi. nak kunci stereng lagi. huhu.

tp c pekerja ofis tu plak bole sengih2 jek. ingt aku lambai2 kegembiraan agaknya nmpk die tgh tkejar2 tuh. cis. pastu aku call hp die, bole plak die x angkat. cis. akibatnya... aku terlambat 1 minit. wawawa. abes cacat rekod punch card aku utk tahun ni.

4 comments:

Ezzan Yusop said...

pukul 8.10 tu kn ezzan masih enak dibuai mimpi. pukul 9 baru bangun wooo...

(komen ini ditulis tanpa motif. sekadar nak bergumbira atas kesengsaraan org lain. hakhakhak!)

pandangdenganmatahati said...

wooooo jahat wooooooo ezzannnn

xpe xpe.. kte dtg awl balik awl. lalala :p

(komen ini juga ditulis tanpa motif.ngehehe :p)

Riezal said...

hehe.. terlambat ari ni tak bereti terlambat selamanya :).. semoga esok lebih awal punch card itu caiyok2 makcik :)

pandangdenganmatahati said...

mekacih atas kate2 hikmah tu pakcik.
tp sy lewat 6 minit lagi dr smalam. uwaaaaaaaaa

sume gara2 tido pkl 3 pagi wuwuwu.