Saturday, January 17, 2009

sambal tumis untuk insan tersayang :p


lalalala
lalalalala
lalalalalla....... gedegang! terlanggar dinding.. wakakaka

taraaaaaaa!




sambal tumis hasil air tangan + air mata ku untuk insan y tsayang. kuikuikui. air mata tu sbb mase kupas bawang, terkeluar la air mata nya. hahaha. tu laaaaa... lame benar xmasuk dapur. ish ish. seingat sy kan, last sy masak ialah bulan 6 thn lps. wakakakaka.

huduh benar perangai anak dara ni :p sebbaik ade org nak. muahahaha. ok. cukup2 hehe. rizal penah bgtau sy, die kalo dapat sambal tumis pon udah cukup. hee. soooo pe lagi. kejap lg nak g jmp die ni. nak tgk die bole time x air tangan sy ni. jangan bnyk complaint sudah yeeee. puk kang :p

kuikui. ok korang~~ slamat berhari minggu ^^

14 comments:

dd dudu said...

aku tunggu cite respon dari rizal ehhh ;P cite cepattt cite cepatt

pandangdenganmatahati said...

yeayyy rizal ckp sedapppp

yeayyyyyy yeayyyyyyyyyyyyy

senyum smp tahun depan!!

muahahaha :p

Intan said...

mstila die kate sedappp..
klau kate tak sedap nnt ko mucung memanjang smapi ke thn depannn...
huahuahhauhaua (gelak jht)

KUNTONG said...

Sdr pdm,

Cuba anda tumis sambal tumis tu hingga warnanya seakan-akan coklat.Jangan hangus sudah. Rasanya pasti ummmmmmmmm, lepas tu makan dengan ubi rebus.
Mak mertua lalu belakang pun x sedar,kerana keenakannya. !!!!

pestisid said...

muni muni kurangkan minyak agar kolesterol tidak meningkat.hikhik.

pandangdenganmatahati said...

KUNTONG

oh yeke~ sy tunggu gelap time tu tp xcukup gelap eh? hehe. ok pasni buat lagi :D tp takutnya kalo mak mertua lalu xpasan... hahaha uh sedapnya ubi rebus :]''

pestisid
aku guna minyak jagung laaaaa :p xpekan? hehe

Eazy Izzuddin said...

uish sedapnye...
nk cikit..
salam singgah..
=)

pandangdenganmatahati said...

dah abes laaa ngehngeh :p
oh silakan ;) nnt sy singgah blog kamu juga ;p

rosealley said...

muniiii, kate xpandai masak, sedap jek aku nampak sambal tumis tuuuu, untung rizal;p

pandangdenganmatahati said...

seyes? wah kembang2 montot aku dgr ni. hahaha. aku jrg masak la. pastu tau masak sambal dan goreng2 jek. hehe.

rosealley said...

xpe, masak sambal pun dah leh kawen tau(izwan yg cakap) haha

pandangdenganmatahati said...

seyes???? wah pe lg ros? nk blaja msk sambal ngan aku ke? wakakaka :D

Amie Fadli said...

meh sini aku nak komen..... aku balik dari kelas ari tuh dah sampai malam...pastu aku bukak tudung atas mejaaa wahhhhh ada sambal tumis...aku pun rasa la sikit.....aiyakkkkk masinnnnnn nyer! nie berapa kilo garam nie....hohohohohoho sekian komen dari kakak sulung ko yg kijam!!!!!

pandangdenganmatahati said...

mmg la masinnnnn ko kan nak kawen
kan org nak kawen ape makanan die rase pon mesti rase masin

muehehe