Tuesday, January 6, 2009

rase x sedap badan

sejak 2 menjak ni hari2 aku tgk status ym sorg kwn aku ni mcm bunyik die sedih dan frust.

nak benda y aku suka, kena lepaskan benda y aku suka.. hidup ini adalah pilihan..

wow. a**y sedih aku bace tau....

sejak 2 menjak ni, aku pasan sume org sekeliling aku ade mslh. sume org stress. skg benda tu pon dh jangkit ngan aku. kalo bole aku xmo pk ape y tgh pk dlm kepala ni. tp benda tu sntiase bermain2 huhu. tlg la kepala.. tlg la ingt benda lain. jgn la ingt benda y xbesh....

ape2 pon semoga tuhan memberi hidayah dan merahmati kta semua. semoga kta semua mendapat kekuatan utk menjalani hari2 y penuh berliku ini. amin.

p/s: aku makin xsuke ngan dunia dewasa ni. arghhhhhh!!!

4 comments:

addy+lynn=adlin said...

erm.. mun, aku pasrah sampai aku nazar puasa kalau sume ni aku dpt lalui dgn tabah. lagi teruk rasenye berbanding clash dulu. thanx k... aku hargai.. sgt2 hargai.

pandangdenganmatahati said...

hmmm...
aku doakan ko dpt tabah hadapi sume dugaan ni.. :)

caiyok addy!!

dd dudu said...

ehh muni censoredkan name tersebut di entry td bile bukak comment err ternampak name betol ;p em sori addy kite gurau2 manje2 jek :)

kalian sumeee, jgn pk banyak2 yukkk
chaiyuk2

pandangdenganmatahati said...

hahah tu la
beliau rela utk tdk dcensoredkan sebenanye hee