Saturday, January 3, 2009

kfc .. idamanku selalu..

ini cerita 2hb january 2009

*******************************************************************

smalam sy g the mall time lunch sorg2.. nak jmp org.. jumpe sapakah?
*teeeet* itu adalah rahsia :D

nnnnnnnn sbb dah bosan kulu kili jalan2 tgu org itu akhirnya kaki ini mlangkah jua masuk ke kfc utk makan.. kuikuikui. festime wei makan sorg2. cam xcaye jek. hoho. ape ape pun clap clap utk diri sndiri kerana akhirnya ayam itu licin selicin2nya walaupun makan sorg2 hehehe.

cik ayam original recipe :D

oh masa balik smalam pulak kan.. alamaaaaaaaaaaakkk.. tgk ni

punyela pjg Q ni


masak la senin dpn kalo jalan ni xsiap lagi weiiiiiiii!

cuti skolah dah berakhir.. stat nex week, kalo jalan ni xsiap lagi.. mau aku kena kuar rumah pkl 645 pagi neh.. uwaaaaaa! encik2 JKR, cpt2 la siapkan jalan ni weiiiiiiiiiii


4 comments:

rosealley said...

6 pagi??ko biar betul, awal gilos, huk huk

pandangdenganmatahati said...

alaaa ckp je tuh :p las2 aku kuar 7.30 gak ngehehe

ciarexoxo (^_^)v said...

nk snggah KFC drivethru sg besi lah balek keje ptg kang :p

pandangdenganmatahati said...

hahaha sile2 :p
aku salu kalah ngan bau kfc.. bau nye sungguhhhhhhh mgoda hihi