Wednesday, January 14, 2009

kerusi y kelakar lagi unik



blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

hahahaha kelaka butut kerusi ni :'D


tadi sy pegi ke AAA ats sbb urusan BBB :p sy duduk d kerusi CCC y berdepan dgn kerusi kelakar ini haha.. kelaka x? kelakar x kerusi ni??????? cpt jawab yaa kalo x sy nanges sambil lari2 mcm ni
blogger-emoticon.blogspot.com

hehehehe

11 comments:

ciarexoxo (^_^)v said...

hehe sgt sgt sgt kelaka okayyy...:'D hahahaha...nk duduk bape org ehh?leh x aku suh tunang aku riba aku smbil dok atas neh?hakhak...larikkkkk ;n

pandangdenganmatahati said...

eeeyewww ciare~~ gatainyeeee puk puk pangggg!! kena sedasss ngan aku hehehe

takit x? :p

One said...

korang prasan x design kerusi kelakar mun-e nie mcm bentuk tgn tunjuk 'F' symbol... imaginasi atau realiti. perhatikan dan slmt beramal.

pandangdenganmatahati said...

maneeeeee adeeeeeeeeeeeee :O
uh uh

ni bentuk org tunjuk ngan jari telunjuk jek laaa (pk +ve) :p

ciarexoxo (^_^)v said...

hakhak...aku berjiwa romentik sejak duamenjak nih..egegegege ;)

pandangdenganmatahati said...

ngeeeeeeee~~~ :p

dd dudu said...

amboi gegirl ciare skang ni ;p

muniii, kusi tu direka untuk sepasang ibu dan anak kottttttt hik hik hik

comel laa

pandangdenganmatahati said...

hehehe. comei. sbb tu xsmp hati duduk ats kusi tu. heee...

rosealley said...

aku pun rasa macam sesuai je kerusi itu untuk ibu ngan anak, kerusi cap ibu dan anak, haha

Amie Fadli said...

sengal! poyo! adik aku sengal!

ciarexoxo (^_^)v said...

dudu...ko pnggil aku gegirll????wohoo...xpe xpe..ailaiiikee :D