Monday, January 12, 2009

gen2 cps y lucu :p


keta sapekah ini? wow gen2 cps tuhhh.. kaler putih ala2 silver lagi fuyoooo.. tp lucu la.. die naikkan wiper d belakang ini.. hahaha lucu laaa lucuuuuuuuu :'D

cube korg tgk btl2.. wiper tu tinggi betul slps dnaikkan hihihihihi

ala xlucu ke? alaaaa xpela..biar aku rase lucu sorg2 hehehe
:p

8 comments:

One said...

Canteknya Gen-2 CPS 1.6 H-Line Iridescent White nie!!! Mmg mantap la kan sapa2 yg drive keta sport nie :p

Komen saya psl pic anda ini adalah spt berikut:

1. Keadaan menegak dashboard design lama Proton Saga (atau Iswara?) ini agak membantutkan sudut penangkapan imej keta Gen-2 CPS ini. Adalah lebey cantek andaikata plat no keta ini turut tertera skali.
2. Andai dipaparkan pd resolusi sebenar pic ini, karat2 yg tertera pd wiper keta anda agak mencacatkan kualiti pic ini. Adalah direkemenkan anda menaikkan dulu wiper ini sblm tangkapan imej diambil.

Sekian.

Yg memerhati.

pandangdenganmatahati said...

siut jek! cissss

sondol sket montot keta tu baru tau.. wakakaka~

ciarexoxo (^_^)v said...

smpai ati ko gelak mumu..sbb savvy aku penah jadik gituuu..hahaha..sibbaek br gerak 2-3meter dr umah. so xmalu sgt ;n tp aku xsmpai ati nk gelak pd gen2 itew...hakhak <--ni bkn gelakkahhh?hoho

pandangdenganmatahati said...

hehehe aku mmg sntiasa rase lucu pg keta y wiper belakangnye dnaikkan. hahahah. nak2 hyundai matrix atau getz y dpandang dr tepi lucunyaaaa wiper blkg dnaikkan :'D mcm ekor pon ade tp ekor y kontot wakaakakaka :'D

goasop said...

haha.. boleh jadik modal wat entry gak ni..

=)

pandangdenganmatahati said...

hehehe.. bole ajaaa~ kui :p

Amie Fadli said...

eleh? cantik sgt ke GEN2 tuh....kecoh jer ! Lain la Hilux aku! sekali Hilux aku lentung GEN2 habisss aaaaa!!!!! (ada gaya mcm nak gado x?)

dd dudu said...

ohooo agak kelakaaa
nak gelak tp takut ciare marah
tih tih tih