Wednesday, January 7, 2009

bile kak jah membebel.. :p


eee kak jah geram btl la..
mane la tiket parking kak jah menghilang ni??
7 keping tuh...
7 keping = 21 hengget tau!
uwaaa!!!
xdpt la kak jah nk claim
uuuuuuuuu
benci benciiiiii

xpe xpe kak jah dah bincang ngan kak eton dah
stat esok atau stat nex month nak parking kat blkg ni jek
y sebulan = 60 hengget.
settle! tiket sekeping jek. xyah nk tampal2 penuh2 rajin2 kat ketas a4 mcm kak jah buat sebelum ni.

haihhhhhhh.
saje nak buat kak jah membebel tau petang2 ni.
huhu.


p/s: kak jah dan kak eton d dlm ceta d atas bukan nama sebenar. :D

2 comments:

rosealley said...

hak hak, aku tau memang bukan nama sebenar, da status ym ko pun dok bising pasal tiket parking kan, hak hak;p

em, 21 hengget da leh makan sushi 6-7 plate tau, huk huk

pandangdenganmatahati said...

uwaaaaa
rossssssss
ko sajeeeeee

uuuuuuu
:'O