Monday, December 29, 2008

siang d muar, malam d melaka hehe


wahai kawan2 ku
korg sume tau kan wedding anum?
kan kte sume same2 pegi kan?
kan kan??
so malas nk ceta psl tu lagi bole x? hahaha

oh wat sape2 y x pegi wedding anum tuh, jom la jenguk blog eross
beliau update pasal wedding tu dgn lengkap wooo..
kirenya kalo aku update jugak.. aku gune ayat y sama jekkk hehehe
(ayat cover malas nk update + tepek gambar :p)
so jommmmm klik2 d sini :D
xperlu right click open link in new tab sbb aku kan sangat rajin..
dah alter link ni.. ltk siap2 target="_blank"
atenyaaa kami kan programmer gitu, haruslah pk kesenangan pengguna / pbace cewaahhh
hehe

ros n geng trus balik lps kenduri.
tp aku n dalia, follow blkg montot myvi merah c fizi aka boyfrennya aini.
tp aini dah dirisik oleh fizi, maka status fizi ape ek? nak kate tunang bukan..
jadi.. panggil ape eh? booker ke? haahahaha atau pon down payer wahaha :'D

ktorg pon follow la c myvi merah. wah bapak laju panduannya huhu.
terhegeh2 himawari mengejar hee. himawari kan baby lagi.. baru stahun lebih
baru tahap agah2 jatuh hehe.

malam tu ktorg bermalam kat rumah aini. petang tu, dalam pukul 6.30 ktorg kuar
nak pegi banda hilir yeayyyyyyyy \(^O^)/
ingtnyeee dpt la bermanje2 ngan aini nak aini y drive ke sane tp
keta aini plak d pinjam oleh abgnyaaaa wuwuwu (T_T)
terpakse la aku jua y memandu uhuk uhuk

:p

ktorg g naik taming sari koraaaaaaang~
wah cantik gilos pemandangan seluruh bnda melaka tu dr atas
ngan lautnya.. ngan lampu2.. seyes cantikkkkkkk

hehe aku x snap 1 pic pon. sume dalia n aini punye camera :p

pastu baru ku tau eye on msia kat titiwangsa tu dah terbang ke melaka.
tepi pantai lagi hokeyyyy! cantik sgt!! dah la murah. 10 hengget jek.
aritu kat ttwangsa bape belas tah. hoho.

pas naik taming sari, ktorg makan2 n jalan2. aku sempat beli ni. mase trun dr taming sari. hua hua hua.

hiii im melman from madagascar.. hahaha

mekacih aini dan nenek aini dan mak aini dan ayah aini dan kakak ipar aini dan abg aini dan anak sedara aini kerana sudi menumpangkan kami berdua tdo semalaman. bukan tumpang tido jek tp tumpang mandi, tumpang makan, tumpang jolok mangga, tumpang tgk tv.. hehehe..

nnt2 ktorg dtg lagi melawat sume2 yaaaa.. hukhuk..cedih sbb kna balik huuu..
oh xlupe kpd anum n faizul.. selamat pengantin baru ^^ semoga kekal ke anak cucu ^^


anum & faizul.. ;)

last skali.. suke gamba ni sbb lina ckp aku nmpk lg kecik dr die.. huahuahua :p

sekian, time kacih :D

7 comments:

rosealley said...

bestnyer jalan jalan, bestnyer bestnyer, huk huk, jeles ngan ko muni:(

ater, baru tau yg target blank 2;p

goasop said...

wahh!! programmer. meh klik je.. xpayah hegeh2 nak right click open link in new tab. huks

pandangdenganmatahati said...

hoh kamu baru tau target blank tu? ish ish kamu niiiii :p

sbb aku syg korg sume, xmo korg sume jeles la aku x letak gamba ktorg time jalan2 kat melaka tu (leh caye x alasan ni? wahaha)

pandangdenganmatahati said...

hahaha..ye ijechan..
jom jom lenkali ltk target spy xyah right click lg :p

dd dudu said...

hahahah sume orang pakat taruk gamba lina kene peace ;p

pandangdenganmatahati said...

lina jgn merajuk..aku tiada niat sebegituuuu huhuhu :p

lina said...

x majuk pun. lenkali aku nk bergmbr duk blkg org lak.