Wednesday, December 31, 2008

rentetan 2008


ini rentetan 2008 aka entri terakhir utk 2008 ni.. d tag oleh cik tunang kpd en tunang :p
wah xsangke dr mula2 saje nk blog spy nk maximized kan penggunaan streamyx,
akhirnye blogging ni dah jadik 1 hobi plak hehe.. harap2 nex year, lbh bnyk entri akn
dcoretkan d sini.. sbg bhn bacaan d mase2 akan dtg.. mcm khazanah utk ank cucu gitewwww
hehehe

januari
genap 3bulan keja kat datamed. masuk bulan 1, dpt confirmation letter + increment hehehe
alhamdulillah :)

februari
aku membeli laptop baru yeayyyyy!! compaq jek tp beliau la y menemaniku setiap malam hingga ke hari ini ^^

mac
harijadi aqil danial, my nephew. ktorg sambut 1 family kat restoran kunang2 dkt MRR2. hehe.
bulan ni jugak, besday mak aku dan kakak aku angah iaitu mak aqil hee

april
beli hp baruuuuuuu ^^ LGKF600 .. tapiiiiii.. to be continued.....

mei
hp baru tu ilangggg sob..sob.. kena ragut hmm xpela xde rexeki. oh ya, cermin keta pon kena pecah pade hari y same. xpelah, dugaan je tuh. spy lebih beringat hee

jun
bulan ni bulan y mule membawa sinar2 bahagia kepada ku hihi. awal bulan ni la aku mule kenal dgn seorang insan y bernama rizal ridzuan b abd hadi (hamek ko , name penuh tuh! :p)

julai
ehem.. setelah ktorg kenal2 kat ym, ktorg mula la mengatur langkah setapak ke dpn hihi. ktorg plan tgk wayang bersame2 huahua. 12julai :p. jumpe kat timesquare. tgk ceta hellboy 2.

ogos
ok, dah kenal, dah kawan, mula la mesra. pas mesra rindu2 plak. pas rindu......? hahaha.. couple le pe lg.. pu~
oh 8hb8, besday along ku.. aku kasik die hadiah tmpt letak tisu dlm keta hehe. kotak tisu tu ade kepala teddy bear. kuikuikui.

september
bulan puasa bermula.. suka la bulan posa ni.rasenya ini la puase y plg bnyk hari aku dpt solat terawih.

oktober
it's my birthday!!! what else more important than my born day??? :p

november
terrrrrrrrlalu bnyk aktiviti y dbuat.. hehe rasenya bulan 11 ni bulan y plg aku aktifkan diri ngeh ngeh

december
sama mcm bulan 11, bnyk sgt benda y dbuat.. asal sabtu jek ilang, asal sabtu jek ilang... hihihi

okie laaa.. itu ajaaaa cya nex year!!

2009...... here i come!! gambatte!!


gudbye 2008 .. dr c caping hehe


2 comments:

rosealley said...

wah, syabas beti, buat jugak akhirnye, hehehhh, setelah sehari suntuk ngedit ekk;p

dd dudu said...

alaaa nak wat jugak rentetan 2008, tp apeee yeeeeeeee

waah muni cite rentetan percintaan ngn rr hak hak bagus2