Monday, December 29, 2008

pancake@pavillion = xbesh lgsg!


ari krismas aritu, sy g pavillion.
ade org tu semangat nak tgk the spirit.
siap booking. wahhhh.
mesti ceta besh gile neh!
sbb spanjang sy kuar ngan RR ni la kali pertama beliau yang membooking wayang DGN SEMANGATNYA!!.
malangnye, xsampai half of the movie, sy dah mintak kebenaran utk tido.
tapi tetiba sy sedar, ek ek ek elaaaaaaaaa.. org kat sebelah pon dah tido.
apakaaaaaah????
kesimpulannyaaaa...
festime ktorg tgk wayang kuar awl. hahaha.

ok tu ceta kat wayang.
lps dah solat, sy ajak RR makan kat pancake house.
mcm besh jek tgk pancake tuh.
sebenanye, scr jujur sy mmg xtau pancake tu cemane.
kampung kan? hahaha

our coffee~


my classic pancake (cis rupenya ia hanyalah pancake kosong dgn 3 ketul jek sosej bsama krim jek????)


y ni RR punye.. banana ape tah. tapi cis jugak sbb pisang tu tepek2 kat atas jek? cis cis cis


kesimpulannya, kuar ngedate aritu serba x besh. dr wayang sampai la makan2. huhuhu. niat d hati nak jadikan pancake tu belanja sempena dpt bonus tp sbb x besh xpe xpe akan ku fikirkan tmpt lain utk belanja sempena dpt bonus. huhu. lagipun ekceli ari krismas aritu bonus lum masuk lagi. hehe. so pasni nak belanja RR makan kat mane ehhh? any idea? kalo bole mau tmpt y romantik2 gitu. hua hua hua. sila tersedak korg! hehehe.

6 comments:

goasop said...

jom kak murni wat lempeng sdirik kat umah. ehe

pandangdenganmatahati said...

hahaha
tu la.. masak lempeng lagi bagus! hoh
pancake tu dah la mahal pdhal kosnya teramat la murah huhu

rosealley said...

kat mid pun ade tau, tapi xpenah teringin pun nak masuk, sebab selalu pk, xkan nak makan penkek je kot, tapi siyes aku rase kosongnye penkek2 korang tuh, huk huk(kalo aku mesti makan ngan sayu sekali)

pandangdenganmatahati said...

ahahaha :'D
aku xmakan ngan sayu
aku makan dgn cpt sbb rase nak tcekik!

kosonggggg jek uuuuuuuwaaaaa!!

ros..slama ni aku bygkan dlm penkek akan ade perisa2 mcm coklat ke.. uhuhu..sedap lagi lempeng y aku buat.makan cicah ngan gula. uhuhu (T_T)

dd dudu said...

musti waffle lg bes kannn ;p

pandangdenganmatahati said...

of cozzzzzz~~~~
huhu