Monday, December 8, 2008

kesah murni dan encik nuffnanggggg (bace dgn nada ceta doreamon)

sy baru jek register kat nuffnang

hehe

tpengaruh dgn korg2 sume laaa
ekceli mase korg2 sume kecoh2 psl nuffnang ni sy x amek port sbb bnyk keja d pejabat
xde mase nk buat benda2 luar biase sket hehe

tp aritu kannnnn sjak dd dudu buat entry kelaka psl ade org search kat google nama sy dan abg beliau, sy mcm waaaaahh
beshnya ade nuffnang :O
leh tau keyword y org gugel lalu terjumpe blog kte.. :O
(mulut nganga nganga kagum smbil termenitis air liur setitik :p)

sejak dr hari itewwww sy mnyimpan impian, 1 hari nnt mesti nak register jugak (cakap smbil mata bsinar2 mcm shinchan tgh berangan simpan impian bsama kakak nanako)
sy xkesah psl duit ke ape ke sy nak tgk keyword tu jekkkk
mane la tau 1 ari nnt ade org search

dd dan abg muni plakkkk

wahahaha

oh sekian itu saje kesah sy hari ini bersama nuffnang he he he he he

p/s: xsabar nyee nak tgk keywords pelik2..pu~


2 comments:

dd dudu said...

munii maneeee ade abangggg ;'o

pandangdenganmatahati said...

hahahaha

saje jerrrrrrrrkk

hahaahahaha