Thursday, December 11, 2008

ini rindu

tolong sy ngantukkkkkkkkk!

bangggggg! tembak kepala!


jom layan lagu ni

sebelum aku tahu akan artinya cinta
terlenaku dibawanya kesana
setelah dia pergi baru aku mengerti
kutelah jatuh cinta kepadanya

oh… aku rindu…
katakan padanya aku rindu
oh burung nyanyikanlah
katanya padanya aku rindu
aku rindu

apabila cinta singgah di hati
bola mata sesat buta memandang
melihat api seperti air
dan melihat air laksana api

meskipun banyaknya nasehat asmara
namun tiada satu pengobatan rindu
telinga pun tuli mata jadi buta
begitu panasnya demam asmara

mulutpun bi bi bi bi bi bi bi bi bi su
lidahpun ke ke ke ke ke ke ke ke lu
ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka karena
ci ci ci ci ci ci cinta

oh… aku rindu
biarlah cinta berjuta-juta menggoda jiwa
biarlah hati berkeping-keping asal kau di sisiku
oh… aku rindu…
sebelum aku tahu…
oh… aku rindu…
apabila cinta…
oh… aku rindu…

--faridhardja, ini rindu--

hehe lagu ni lagu kenangan mase LI. tah cemane leh ade dlm pc kat situ. pastu sy dok dgr bnyk2 kali.mule2 kelakar kan dudut tp lame2 suke lak lagu ni hehehe. ngantuk bangat arini. nak ilangkan ngantuk, jommmmmm dgr lagu y lucu + gediks ini ^-^

p/s: time rindu kat RR pon nk dgr lagu ni lah :p

4 comments:

dd dudu said...

muni muni aku ingat laa kes tu hahaha time tu kann sbb kumpulan fo3 nyanyi lagu tu mase mentor kann hahaha pastuh kite teringat2, aku suke lagu tu ko pun suke lagu tuh pastu sape ntah donlod hik

kite nyanyi2 mase LI kuikui

pandangdenganmatahati said...

a'ah laaaa :O
puncenya dr ceta mentor!!

hahahaha

bkn kte siap wat step tarian mentor ke?
kekekeke (gelak sorok2 bwh meja)

ewoss said...

eh xtau pun lagu nih

pandangdenganmatahati said...

lorrr ros ko xtau?
uiksss bukan kte bkongsi pejabat y same ke?
haha

tu la rossss.. asek makan bubur jek kat sane kan dah xtau

haha