Sunday, December 21, 2008

goreng pisang + kopi O pekat = perghhhhhh


ya Allah lazatnya~~
ptg2 gini kalo makan goreng pisang + air kopi .. perghhhhhhhh!
layan plak ceta indon kat tv3 y isteri utk suamiku.. fuhhh
xponnn tgk ceta jepun kat 8tv fufufu..

salunye gitu la rutin harian aku stiap ari ahad..
tp arini rutin itu sedikit berubah! uwaaaa!!
ini kerana aku d ofis..
kenape aku d ofis?? itu yang kte x tahu
(gaya khir rahman dlm LOS DAN FAUN.. hehehe)

9 comments:

goasop said...

kak murni...

pisang goreng tu npk menyelerakan? cuti2 gni asek ingat makan je. ehe

goasop said...

eyh.. salah letak tanda soal. tssskk. sori. ehe. =)

pandangdenganmatahati said...

hahaha xpe xpe :p
tu la kan
nmpk mnyelerakan sungguh

curik dr blog masakan kekeke

dd dudu said...

cedapnyeeeeee

nampak gamba tu tetibe rase nak ngidam pisang goreng lakk
uh uh dush dush kat muniii

cik gigi cik gigi~~

pandangdenganmatahati said...

aaaaaaaa!!!
benci nya iklan tu! puk puk sbb dr smalam ko mesej aku stat ngan cik g*g* tu

aaaaaaaa ko sajeeeeeeeeeeeee
dush dush!

p/s: pasan x goreng pisang tu siap alas ngan kain batik kekeke.. mslhnya, corak kain batik tu sama mcm kat rumah aku punye hahaha. adakah adek / kakak aku y uplod gamba ini? :p

ciarexoxo (^_^)v said...

sodapnyeee....dgn pntas aku nk cari pisang kat kedai pastu aku nk gorenggg gakk mlm ni..yehaaaa :D

pandangdenganmatahati said...

hahaha
ramai plak y tliur tgk goreng pisang ni yaa
hahahaha

rosealley said...

haha, aku ngan en tunang baru dok gelak2 tingat pasal gaya khir rahman mase kuar tadi, haha

pandangdenganmatahati said...

hehehe kelaka kan beliau
suke laaaa suke suke hehe :p