Monday, December 22, 2008

aksi cemas seorang java developer


td sy g solat asar

tetiba tlintas nk bawak hp skali
salunye mmg malas
huhu

sy masuk dlm surau.
sorg2 jek.
ade org tgh amek wuduk.
sy pon tutup la pintu.
eh xbole tutup plak.
ahhh pakse jugak tutup.
nak picit jerawat kejap ni.
kang kantoi plak.
hihi.

skaliiiiiiiiiii, bile nk bukak balik pintu tu
erkkkkkkkk kenapa x bole ni??
try lagi
huwahh! xbole laaaa :O
try kuat lg..
alamakkkkkkkkk xbole laaaaaa
(sedikit bpeluh)
try lagi ngan aksi tgn tarik tombol, kaki ats pintu huhuhu
masih tak bole.
tidaaaaaaaak!!!

uh sebbaik ade hp
call syaiful call syaiful cepattttttttttt :O

syaifullll.. sy kat surau ni pintu x bole bukakkkkkkkkk
(dengan nada cemas y amat huhuhu)
cepat la dtg bukakkkkkk :'O

kejap kejap

lps tuhhhh

HIYAAAKKKKKKK!!!
hamek ko syaiful kasi tendangan padu seorang senior java developer y tengah tensen kerana mengejar dateline pulak tuh dpt bonus sebulan jek!


hahahahaha

hamek ko terus terkuar isi tombol tuh
huhuhuhu

yaaaa.. dgn ini syaiful lah hero kepada sy aka mangse terperangkap dlm surau td.. ngehehe

moralnya: jgn lupe bwk hp bsama2 anda walau ke mane2 anda pegi wlpn sekejap huhuhu


11 comments:

ciarexoxo (^_^)v said...

mumu...kalo aku jd syaiful tu msti aku rasa lega sket setelah menyepa pintu tu dgn pnuh prasaaan :D alaaa xde sape ke nk teperangkap kat lam toilet??leh aku sepakkk..yehaaaa :'D

goasop said...

sb nak g smyg kot. niat bek. tu tergerak hati nk bw hp. ehe..

kalu x.. nanges la kak murni tgu abg rizal~ huks

pandangdenganmatahati said...

ciare......
aku pon akan sepak penuh perasaan smbil tingat bonus sbulan + xdak increment. hiyaaaaaak!! dush dush!!

goasop
oh ayat mu y ini "kalu x.. nanges la kak murni tgu abg rizal~ huks" buat sy tsenyum lebarrrrrr hehehe.. kalo xde org lain d ofis tuh, mmg sy call die pakse die dtg hihi

rosealley said...

hoh, pas kejadian sani, kejadian ko lak, haha

pandangdenganmatahati said...

hahaha rosss ko sorg jek tau kjadian sany tu hahaha

tu la aku tfikir gak td
hihi

ciarexoxo (^_^)v said...

at least ko dpt gak bonus sbulan..aku ni...bonus 1 ari pon taraaakk!!!! badigol btol la!!!ughhh

pandangdenganmatahati said...

uh ye ke?
tp bank negara dpt 3 bulan bonus
cimb dpt 2 bulan

:p

aku bsyukur dpt sebulan jugak tp pk penat lelah slama setahun ni.. tu yang... grrrrr jek tuh huhuhu

dd dudu said...

waaah nape aku org terkahir yg bg comment :O

munii aku tgh bayangkan muke ko cam misae menjerit terharu bile nohara selamatkan ko ;p

pandangdenganmatahati said...

puuuuuukkk ko byg gitu plak
jeles RR nnt :p

aku mase tu muka mcm shinchan y nyamar jadik pompuan pakai skirt jerit2 ketakutan gaya kena kaco ngan laki miang sambil tahan2 skirt dari kena tarik mcm ade org tgh tarik skirt die pdhal xde pon.. hahahaha

burt said...

kalau aku jadi saiful tu aku paw kau ckup2 walaupun kau bonus sebulan je ahhaha sbb aku takde bonus damnnnnnnnnnnnnnnnn

pandangdenganmatahati said...

hehe
ala burt... ko lum keja cukup stahun kan kat situ?
xpe xpe nex year ko dpt la hehe