Tuesday, December 2, 2008

ade x sape2 y perasan kehilangan ku slama 5 hari ni?

ade xxxxxxx? ade x???????
korang perasan x aku ilang dlm mase 5 ari ni??

skali dlm hati masing2 mjawab.. TAKDE PONNNNNNNNNN
hahahahaha

sebenanye, kamis malam jumaat lps, ayah ku masuk wad d hosp slayang. sbb beliau demam huhu. demam y sgt dasat, xboleh nk bangun apetah lagi gerakkan tgn dgn sendirinya. maka, ari jumaat itu, aku dgn berbesar hati msj bos ku mintak EL

maka sharian jumaat tu aku d hosp dr pagi smp malam. hari sabtu pulak, pegi ke kuantan utk hantar adikku stat praktikal d sana. hari ahad aku d hosp lagi. hari isnin pon masih d hosp. mmg hari isnin tu aku dah plan amek AL sbb awl2 lg ktorg plan nk tdo d kuantan 1 family tp sbb ayahnya masuk wad, so plan tu xjadiklah. huhu.

lps tuh, tetiba nk dkt tgh ari smalam, aku rase badan ku tetiba panas.tekak pon sakit. hukhuk. lps magrib, p klinik.. dapat lah mc shari (hari ni) sbb demam huhu.

tp alhamdulillah skg dah kebah dah demam tu. so esok, aku akan masuk balik ke ofis stlh 3 hari xmasuk ofis.

agak2 bos aku d ofis rindukan aku x??

2 comments:

ewoss said...

pasan pasan!!cian murni, mesti rr risau kan, eheks

pandangdenganmatahati said...

oh mekacih kerana pasan cik ewosss.. sob sobb (T_T) hehe