Wednesday, November 26, 2008

dianah!! i sudah jawab tag uuu~~~

tadaaaaaaa~~~

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- my family (ayah, emak, along, angah, abg syamsul, aqil danial, amry, intan c nenek..)
- my luv
- my frens
- my henfon
- my keta (himawari) heee
- my laptop :D
- my career.. cewah! :p

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
kerusi y sedang sy duduk ni.. beli d ikea sabtu lps ;)

ini diaaaa .. ^^

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
dkt rumah2 banglo besar y tenang dkelilingi pokok besar y rendang d titiwangsa.. kalo boleh nk duduk d situ skali :D

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
hbgn ngan kekasih hati ke? errr errr mestilah nak smp bile2 kann.. ;p.

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
sy rase, soalan no 5 ni patut no 4 la.. no 4 patut jadi no 5.. btl x??

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
restoren mamak dkt blkg grand season hotel time lunch td.. tingin bangat nk makan nasi beriani hohoho.

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
sincan.. hari tu kat kedai buku carefour --> ni jwpn dd. buku terakhir sy beli ialah majalah wanita.. hakhakhak dewase x akuuuu cik dd??? ngeh ngeh

8. Apakah nama penuh anda?


9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
emmm mak. dgn mak nk wat gedik2 senang. ngan ayah ssh sket nk gedik2 hahaha.

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
sy nak bjumpa dgn org y sy tunggu dlm mimpi huhu. spjg umur hidup sy smp skg ni, 2 kali sy penah mimpi sy tgu seseorang d sbuah tangga tinggi y menuju ke sebuah tokong cina d atas bukit. sy duduk jek kat tangga tuh sambil tunggu seseorang itu. tapi x tau sapa y saya tunggu tuh. nak tauuu sapa org tuuu.. nak jumpe dieeeeee.. huhuhu.. adakah die jodoh sy?? pangggg! d lempang oleh dd :D

11. Christina atau Britney?
bole x nk cakap 2-2 pon xminat? tp kalo dr segi lagu, christina la hehe

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
err errr.. ya!!

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
nak pegi mongolia... nak jumpe menatang y mcm lembu tp ia bukan lembu.. ia lebih besar dr lembu hehe.. opssss bkn nk cari roh altantuya okeh! pu~

14. Pelukan atau ciuman?
2-2.. tamak x ? :D

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
-nama nya dianah bt ab samad. sy dlu2 pelik sbb nama die ade huruh h d ujung hehe
-rumah die dkt ngan rumah sy. lbh kurg 10 minit jek kalo x jam. ajaibnya, die penah sesat mase pegi umah sy. ha ha ha ha ha.
-mase kat UPM dlu, sy penah pdg jelek kat die mase sem 1. sbb ari2 die pakai skirt labuh p kelas. kaler y same plak tuh. ha ha ha ha ha.
-sy stat kwn ngan die mase sem 2.xingt cemane. cemane leh kwn ek dd????tah laaa...tetiba jek aku wujud d kalangan geng korg. plg x lupa, korg segeng dtg blik ku utk wish besday ku. waaah. sgt tharu tauuuuuu huhu.
-akhir skali, die ni ade bf. bf nya seorang artis tauuuuuu. bf nya nama syamsul ghau ghau.

kahkahkah!

16. 8 perkara yang amat saya sukai (soalannya gilai, sy suke2 tuka jadi sukai :p)
- suzuki swift
-hyundai matrix tp y lama, bkn y baru hehe
-rumah2 lama d tepi pantai d melaka.. haishh napa la xde org duduk. mbazir butut. huhu
-duduk d dlm star dr bdr tasik slatan smp sentul, smbil berangan tgk rumah2 atau bangunan lama smbil pk sape laaaa y penah duduk d situ ekkkkk hehe. oh rindunye nk wat gitu!!
-suke cari pasal ngan adik sy c nenek intan
-bace shinchan dlm tandas :p wlpn kna bebel ngan en wan bnyk kali, tp sy ttp buat haha. rase pkumuhan teratur laaa kalo bace sumting y kelakar hehehe.
-pekan taiping, bandar melaka.
-tgk wayang

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
-pukkkkkk
-pangggggggg
-hahhhhhhh?
-biar betiikkkk??
-laaaaa yeke
-oic
-awkkkkkk
-eeeeeeee

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca
-sincan
-majalah wanita y beli bulan lps
-majalan rapi y beli bulan lps jugak
-majalah nur beli sbg peneman bukak poce d ofis sorg2 aritu huhu
-buku servis ketaaaa hahaha
-novel ayat ayat cinta
-novel nipis smanis kasih sepahit hempedu
-buku konvokesyen politeknik sabak bernam adikku hehe

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
-hug kiss (hana yori dango OST)
-aizat , lagu kita
-lagu ceta ladang anggur
-inginku, bukan sekadar temanmu :- yovie nuno
-hello , lionel richie
-squall (japan)
-planetarium
(japan)
-fruit basket
-dann lagu2 dr blog dianah hehehe

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
-uh sgt bnyk. y paling besar, sy betuka keja d tmpt baru. rasenya tmpt skg ni laa sy bnyk sgt belaja. comp lame dlu sy bnyk main2 huhu.
-sy blaja utk syg pada kereta (kan cermin kena pecah.. baru nk bhati2.. tp eh tu thn ni laaaa haha)
-sy blaja utk tidak tayang hp d tmpt umum (kan hp sy kna ragut sms sy berada d dlm workshop? huhuh)
-sy blaja utk fhm kalo tetiba kwn2 lama y dah lama xjumpe, tetiba mereka minta alamat .. maksudnya nk ajak kenduri kawen dorg la tuh.. huhuuuu
-sy blaja utk mjawab soalan dgn btl sbb tu sy gigih pk ape benda nk jwb lagi nih haha
-hah sy rs communication skills sy sudah sdikit baik compare dgn dlu.. heheh.. i likeeee~~
-sy blaja utk setelkan hal2 psl keta ke.. psl payment ke..insurans.. ape2 hal personal lah.. sy blaja utk setelkan sndiri ^^.. bukan sng tuhhhh huhu
-akhir skaliiiiii.. sy blaja utk syg, hargai dan msyukuri ape pun y sy miliki hingga ke hari ini :). Alhamdulillah yaaaa mohd.adif~~ heheh

20. Mangsa tag seterusnya
sy nak tag encik sidek bin moon, cik puan whooz, dan puan sri noraini othman. slamat menjawabbbb ^^

sekian, time kacihhh :D
~mangse tag~

10 comments:

dd dudu said...

uh mane de pakai skirt same puk2 aku ade 3 skirt color yg berbeza tau ;p hew hew hew

eh si muni, tere giler ko jawab, macam idea mencurah2, sume tempat di isi, adekah aku tidak mengenali diriku sendiri sampai xleh jawab tag? ;p

pandangdenganmatahati said...

hahahaha
timekacih ats pujian itu hehe

aku blaja mjawab dr kahuna atau ank mat nor kot

:D

uh cptnya ko bagi komen..masih ade edit2annya hoho

dd dudu said...

heheeee kebetulan tgh bukak blog ko :D

pandangdenganmatahati said...

oooooh :p
eh dd, mmg la aku rs aku salu nmpk ko pakai skirt y kaler krim jek.. wujud ke kaler lain ?? wujud ekkkkkk

xhengat la..tu kan ceta 4thn y lepas.. huhu gile lama kan

dd dudu said...

ade, skirt jeans biru ku yg dah xmuat tu ;p

fuiyooo muni bace majalah wanitaa skangg hehhee, aku bace jek kdg2 klu ade dpn mate hehehe

eh muni yg pasal tokong tu aku ingat lagi yg mase kite pegi camping kat lenggeng(cani ke eja) tu, ko ternampak tokong n ko ckp cam dlm mimpi ko waaahhh saspen kannn :o

lisa kuri2 said...

tanak ah komen.hihi.

pandangdenganmatahati said...

ooh ingt2 kwujudan skirt jeans tuh ingt dah ingt dah hehe
hahaha tu la..bkn bace jek, siap beli sndiri tu ;p
a'aaa bile nmpk tokong tuh, serta merta aku tingat psl mimpi aku tuh huhuhu.mmg sebijik ah dlm mimpi tuh. wahhhh misteri nusantara neh!! hehe

pandangdenganmatahati said...

lisa, xnak komen jugak ah. :p

Aku adek si muni... said...

benda paling disukai---->cari pasal ngn si nenek?? eiiii...akak aku ni poyoz cket...ak yg slalu buli die..huheuheu...die ni penakut cket...dolu2 kn,lpas tgk citer antu,die msti suh ak teman smpai naek bilik...pstu,klau tanak teman,die nangisss..kui3... so,jwb,sape yg suke cari pasai ni?? huahahuahuahua...

pandangdenganmatahati said...

kuang hajorrrrrrrrr! cis cis cis ko pegi bocorkan rahsia aku!!!!!

pukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk