Thursday, September 25, 2008

ucapan selamat hari raya :)



selamat hari raya semua.. d kesempatan y ada ini, sy ingin mngucapkan selamat hari raya, hati2 pulang ke kampung.. jgn main mercun!! mintak maaf zahir dan batin ya...

tahun ni sy xpasti lagi beraya d mana.. mungkin beraya d melaka dlu kemudian baru balik negeri sembilan.. xkesah mane2 dlu pon sbb 2-2 pon dekat jek..kui

maybe isnin ktorg akn btolak pulang ke kg yeaaaaaaaa.. sy dah beli fm modulator, dah kumpul sume lagu2 raya y nostalgic n x nostalgic hehe nk layan dlm keta ;) sambil drive :p tp sy xla drive kot..mak sy drive heee
tahun ni ktorg balik naik 1 keta jek...xmacam last year, last year naik 2 keta.. smp sesat2 p jalan raya hahaha..

haaaa.. insyaAllah thn ni rumah sy akn buat open house heeee las year xbuat :p nnt sy jemput2 eh.. ade plan nk kasi kad lagi hahaha..

orait cya!! slamat hari raya, maad zahir dan batin ;)

13 comments:

dd dudu said...

aaaaaa upin ipin :o curik gamba kad ucapan ko curik curik ;p

berhati2 di jalan raya yukk, tahun ni sahabatmu ini beraya di kelantan umah maksu nyeee hehehehe

pandangdenganmatahati said...

ohhhh jauhnya kelantan~~~
ohhhh curik la curik la hahahha

slamat beraya dd.. nnt dtg rumah aku tau ;) bwk makcik halimah skali ;p

pestisid said...

eh dd gi klantan?nnt kontek ye.meh la umah saye.puk!

korg berdua iaitu tuanh umah, cik muni dan didot si tukang lalu lalang blog muni, samat hari raya, korg!maaf zahir batin tau..

pandangdenganmatahati said...

hahahahah eh lisa.. kan kte 2 penah bcita2 nk tgl d rumah sewa y sama :p

slamat hari raya jugaaa!! :D

dd dudu said...

eh tetibe ade pestisid kat cni? hihi pu~~ sy tukang lalu lalang, ko lak tukang sesat yg berjaye kuar balik puk ;v

ooooh pestisid umah kelantan katne? dudu kat pasir putih

pestisid said...

eh muni mane ade aku nk duk serumah ngn ko.bukan ko ke nak sgt duk ngan aku?owh pellissss!ahak2.jgn marah.gurau2 musim raya.

Apizolla said...

beb. selamat ari raya.. pesan kat mumm ko.. bwk kete leklok~~

open house? umah mana?

pandangdenganmatahati said...

pestisid

ceh!sape y blum grad tp dah sibuk2 cari rumah sewa? muahaha.. gurau2 musim raya jugakkkkk :p

eh xtau nape name ko ni aku salu bygkan nama pnyembur serangga kuikuikui

p/s: blog aku xde symbol org cacat kannnnn (aucccccccch utk dd :p)

pandangdenganmatahati said...

apizolla

rumah aku kat gombak, dkt ngan rumah ira hehe..
ya, kalo mak aku ngantuk, aku take turn la ;)

apizolla plak aku salu bayangkan nama biskut kuikuikui

dd dudu said...

klu name dd dudu? ko bayangkan ape lak? pu~

;p

Anonymous said...

sile jemput aku ke rumah ko!!!
sile la..

yg benar;
♥♥ ja_di_atas_tujuh ♥♥

pandangdenganmatahati said...

dd dudu

kalo dd dudu aku saluuuu tbayang peha y besar wahahahahaha buwahahahahaha (gelak fbi gelakkan fafau)

errrr errr slamat hari raya dd!! :p

pandangdenganmatahati said...

♥♥ ja_di_atas_tujuh ♥♥

wah pengantin baru~~~ of cozzzzz aku akn jemput ko dan pasangan ko en shah ituuuu :p

yg benar;
♥♥ murni d atas kayangan ♥♥