Saturday, August 23, 2008

bizi sgt la tu

21 ogos 2008..

sy: dd, i miss u
dd: miss u 2, mggu ni aku cam kehilangan muni huk2


eleeee konon2 nak tunjuk la tu betapa bz nya sy minggu ni smp xde mesej2 lgsg dgn c dd dudu haha.. mmg sgt pening minggu ni sampai mulut sy tumbuh 2 ulser hokhok n kemuncaknya pagi td sy sakit tekak lalu badan terase panas mcm nak demam huhu..

tp sebusy mane pon sy, ttp mcuba melayan dan mbalas mesej serta mengambil berat hal2 tertentu :p

caiyok muni!! :D


tp skg mate xbole nak lelap plak.. tu la dok dpn laptop lg ni.. hehe gudnite semuaaaa :D

6 comments:

dd dudu said...

pu~ suke paste sms aku kat blog hahaha dulu yg kesah fazura tuh ko paste kat blog frenzter ko hihi klakanyeeeee tingat ;p

seadig said...

fuiyo. who was dd de? mystery?

Amlya Comei said...

emmmm.....aaaacummmm!!!!

pandangdenganmatahati said...

alaaa saja nk tnjk kmesraan kte bdua kat sume orang
hahahahha
hahahahha
hehe

pandangdenganmatahati said...

sidek..dd is my fren since upm .. veliiii gooood fren hehe

pandangdenganmatahati said...

uh virus!! larrissssssssssss