Friday, August 22, 2008

berjaya akhirnya!!



jom jom meraikan kejayaan menyiapkan 2 projek dlm 1 minggu yeaaaaaay \(^o^)/


nescafe + biskut hup seng sponsored by azizah keke

huhu cedapnya biskut hup seng ni cicah dgn nescafe~~ nak nak malam2 mcm ni kan? hehe
ekceli sy masih d ofis ni.. sy baruuu jek setelkan sume keja2..waaaah sgt bahagia neh tp sy tgu juga la boss n teammate sy sbb sy dah btobat nak p kat paking sorg2 kuikui

nex week kaaaaaaan sy xkan masuk ofis dr isnin smp kames!! wow.. mesti dorg akn rindu kan sy nnt hahah.. xlaa sy je y akn rindu dorg heee.. hopefully bile dorg borak2 tu nnt akn ade la org y ckp.. "rindu la kat adek murni" muahahaha..

wall-eeeeee tunggu sy balik ya..
jgn biarkan diri kamu dculik oleh makhluk2 dengki y xbertanggungjwb d ofis tu.. :p


sy pasti akn rindu korg seminggu ni hokhok :'(

hehe y pastinyaaaa sy akn enjoy esok yeayyyy
setelah 5 ari bturut2 sy balik lmbt huhu..
xpe laaaa y pentiiiing kte enjoyyyyyyyyyyyyyy!! (gaya putri :p)

p/s: sy sgt tharu td boss sy dlm lif hulur tgn sambil ckp "congratz!! bjaya setel down 2 project in one week time!!" hukhuk segannyeee sy sbb sy mintk bnyk org tolong jugak sebenanyeee hihi.. tp ok la tu.. boss appreciate kan so nex year leh naik gaji byk2 la hrp2nya :p


2 comments:

dd dudu said...

muni sedapnyee tgk biskut ko ni di bulan pose ni huk huk

;p

pandangdenganmatahati said...

hehe skg dah raya :p
leh makan bile2 mase jek .. pu~
slamat hari raya ke10 hehe