Tuesday, July 8, 2008

hari ini dlm sejarah ;)


hari ini dalam sejarah..
festime aku punch card lbh dr pkl 8.30
tidakkkkkkkkkk !!! huhu
inilah akibatnye xdgr cakap mak ..
pagi td aku bangun awal utk bsahur... lps tuuu
dok layan plak ceta bolos kat astro riaaa
saaaaaaampai pkl 6 pagi
then aku pon tdo la balik..
sedar2 dah 6.45 dgn xsolat lagi
baju pon xgosok lagi
tetiba plak tdengar bunyik ujan.. oh nooooooo !!!
kelam kabut bsiappp
skaliii aku tgk jam dah 7.35 n aku masih d rumah!!
hukhukhuk
maka bmula lah pjalanan ke ofis y mengambil mase sejam suku sbb
dah la ujan renyai2 skaliii xde polis y jaga jalan plak
hukhuk
kijamnyaa encik2 polis y x bkerja time ari ujan huhu
xpasal2 aku masuk pukul 9 arini huhu
kalo tau kat ayaaaahhh.. abes la kena bebel
huuuuuu
baik diam2 jer xmo ceta ;)
sebab bl trun je tangga ayah dah tegur dah
"lambatnyee??"
"alaaaaaa..baru 7.30, sempat lagi"
kuikui.. menjawab lagi.. padan muka!! hahaha


5 comments:

dd dudu said...

hahahahahahahaha kelakaaaaaaa sebabkaaannnnnnnn mase aku dpt msj ko pukul 6 pagi tuh kannnnnn ko ckp ko nak tido balik kan pastuh aku nak reply "hoh tido lepas makan,perut buncit kan baru tau, xleh bangun g keje kang baru tau" tp aku xmampu taip sampai abes sbb aku dah terkorban tertido balik kikikikikiki xsangka lak ko tul2 bangun lmbat hihi ;p

xpe2 len kali jgn tido balik tau lepas sahur hehehe ;p

Kakak Ko! said...

PADAN MUKA!

pandangdenganmatahati said...

dd dudu
tapi kaaaaan.. msg2 kejap dgn ko tu pon dah buang mase aku 5 minit :p sbb tu aku tlajak tdo :p salahkan ko salahkan ko hahahah.. :'D

kakakku!!
cis cis cisssss :D

dd dudu said...

heeee puk salahkan zizan bolos salahkan die ;p

pandangdenganmatahati said...

dd dudu
mmg nak salahkan zizan bolos..nak salahkan haliza misbun y gedik2 time dlm bolos nak salahkan linda onn jugakk hahaha..

yeah lagi 4 ari nk posa yeay!!

p/s: ko bile lagi? :p