Thursday, July 17, 2008

berikan aku cinta ^^

pagi ni cerah sangat! wah seronoknyaa
barula semangat nak g ofis arini
hehe
pagi ni aku bawak brekfast nasi goreng y d masak oleh adekku miss I
heeee
ermm bole laaaaaa wlpn sikit masin xde rase ns goreng kcuali rs masin
hahaha
ok la tu kan hee
pagi td aku drive smbl biase la dgr lagu kat hot fm
tetiba terdengar lagu ni..
"berikan aku cinta" by ungu
wow!!
terimbau kenangan lama mase zaman aku giler layan lagu indon ni
iaitu zaman aku keja kat putrajaya dlu huhu
beshnya!!!
xsabar nak smp ofis nk donlod balik lagu ni
n hasilnyaaaaaaaaaa
uh uh skg tgh layan lagu ni jerkkkk
waaaaaaaaaaaaa bahagianyaaaaaaaaaaaaa :'D
bahagianyaaaaaaaaaaaaaa :'D
sob sob
nangis kebahagiaan :'D
hehe
daaaaaaaaa
wat keja wat keja
:p

3 comments:

miss I said...

weh2...suke tol ngutuk ak kt blog ko eh...mane la ak tahu rase ape...masak pon tyme pose.huk3...dahla bgun lmbat,mls nak masak..pstu bile ak da masak bising lak..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
hehhee..
btw,jgn lupe tomyam secret recipe jgn
bt2 lupe lak...=p
skjapnye cutiii...tak smpat nk mnja2 ngan ko..hahhahaha...ira ckp,ms yg die call smlm...."ala,comeynye akk ko tu...manje2 ngan adek die" huahhahha..nk muntah pon ade...ngeh3...
p/s: she's flirtng... mg kbahagiaan itu mnjd milikmu..ameennn..

miss I said...

ari ni aku masak ikan goreng sambal....cpat balik...hahhaa

pandangdenganmatahati said...

miss I... !!!! ko masak mmg x sedappppppppp.. sedarlah kenyataan itu wahai miss I.. hekhek :D

~aku, kakak y jahat~~