Thursday, June 12, 2008

my life~~

pagi y cerah~~ :D

mulakan perjalanan ke ofis dgn muke y penuh semangat!! yahhh yahhh!!


5 comments:

One said...

Wow... buta mataku Kassim Slmt!!! Berkilau2 la semangat nak pekena nasi goreng mak bekal td kat pantry :D

Tetiba tingat lirik lagu 90-an nie...

Senyum seindah suria,
Yang membawa cahaya,
Senyumlah dari hati,
Duniamu bersemi.


Epy working girl... caiyok!

pandangdenganmatahati said...

wahaha mmg pagi2 bsemangat sbb ari2 bawak brekfast besh pastu ada org tu pon salu laaaaa dpt makan free :p bkn makan free je, minum pon free.. heheheeeeeeee :D

sambung sambung lirik tuh..

senyum umpama titian,
dalam kehidupan,
kau tersenyum,
ku tersenyum,

_____ ______

sila penuhkan 2 tapak kosong itu.. mcm dlm rcgn jgn lupe lirik :p kekeke


epi working too abg! :D

dd dudu said...

pheewiittt muniii ade gamba tangkap dlm ketaaa ;p

atsukuru setiap pagi yeahhh ('o')/

pandangdenganmatahati said...

yeah! harap mempunyai semangat atsukuru utk minggu baru y akan dtg esok!! xtau nape lately ni sangat tidak boleh fokus huhu.. atsukuru atsukuru!!

azam aku utk ari esok iaitu bsamaan isnin, 16JUN2008 adalah utk bangun awal, dan smp awal ke ofis macam masa mula2 aku bkerja kat datamed dlu.. CAIYOK!! p(^0^)q

rosealley said...

chaiyuk chaiyuk!!!

aku pun berazam nak bangun awal skang ni, nak stadi untuk siapkan research,
tapi sampai skang masih xberjayeeeee..uhuk uhuk