Sunday, May 25, 2008

my pierre~~~

.
.
.
.
taraaaaa~~ hehe..



alkesahnya, siang td aku mhadiri majlis pkahwinan kawan sekelas ku dlu sms d skolah menengah raja ali.. tgh nyibuk2 selit2 nak amek gambar pengantin y tgh sanding, tetiba DJ majlis tu buat announcement kate kta ade tetamu jemputan khaaaaaaaaaasss iaitu artis fofularrr pelakon khatijah tan dan anaknya..

aku mcm .. "khatijah tan dan ANAKNYAAAAAAAAA???!!! oh my GODDDDD!!" hehehe..

jenguk2 xnampak rupenyaaa tgh makan hikhik.. soooooo, lps makan dorg pun g la tepung tawar c pengantin.. uh uh untungnya kawan ku itu d tpung tawar oleh pierre andre ku~~ hehe.. pas jek selesai tepung tawar, auntie khatijah tan tu pon duk lalu situ salam2 ngan ktorg sume tmasuk la aku~~ hikhik.. skaliiiiii uh dah nampak anaknya!! my pieeerrrrreeeeeee~~~

dgn muka sedikit control ayu aku n kawan ku mai sibuk2 la nk tangkap gambar ngan c piere neh.. siap DJ tu kate.. "haaaa anak dara nak tangkap gambar kena bayar 10 hengget ar.. " keke.. "korang ni teruk la..dgn mak nya xnak tangkap gambar, tangkap dgn anak nya jerkkkk" auch auch.. :p..

pas jek dpt tgkp gambar ngan pierre uh uh tahan nak jerit sampai umah.. masuk jek rumah terus jerit2 buat aksi sket tunjuk2 ngan kakakku.. hehe..

gitu la alkesahnyaaaa.. xsangka dpt jmp org y btahun2 dah ku minati d dpan mata hukhuk.. tp xtau la pe hubungannya c hairum niza ni dgn khatijah tan ituuu.. jiran kot.. haha..

neway, dkesempatan iniiii, nak ucapkan slamat pengantin baru buat hairum niza n pasangannya mohd fauzi.. smoga korg bahagia ke akhir hayaaaat.. uuuuu dah kawen dah.. nak kawen jugaaaaakk.. hekhek..

p/s: besh jumpe kawan2 lama sebab "murniiiiiiiiiii!! dah kurusssssssssss!!" kekeke.. gelak sipu2 blkg pelamin ;)

10 comments:

seadig said...

patot lah suruh baca sgt. ade si adif ni. nice shot.

pandangdenganmatahati said...

hikhik of coz~~~ ade adif ngan ummi nya skali heee..

aini said...

cehh..pepagi da soh aku tgk gambo dia..rupenyer bergambo dgn seseorg..
muni knp muka ko nmpk penyek...kehkeh

pandangdenganmatahati said...

aini!!! JELESSSSSSSSSSS!!!

Anonymous said...

aku ingt td kot la nk letak gamba pengantin sekeping dua kn..upenye gamba yg lg 'mengancam'..;)..hm..baju da boleh kata sepdn sbb dua2 kale merah..hmm..lg..ketinggian tak bape nk padan sgt..sbb sorg tinggi..yg kwn aku sorg ni soooooo tingggiiiiii..hmm..tgk kt muka plak..dua2 dh senyum..kira orait la kn..hmm..part mata..member aku dh mmg nmpk betul2 suka..yg sorg lg tak leh nk translate sbb dia pakai spek..tp overall...kira ada gak la padan sket2 ikut kategori yg aku ckp td..hehhe...

dd dudu said...

aku gelak jek kuikuikui

p/s --> aini kate muke penyekkk? :'D

pandangdenganmatahati said...

to anonymous

aku mmg nk letak gamba pengantin tp tlupe nk transfer dr hp lak skali ngan gambar neh.. maybe nex entry aku update kot :p heee..pecaye x? :p

to dd dudu

kenapa ko gelaaaaaak?? ko patut sokong aku uuuuu.. aini tu mmg die jeles sbb die pon minat bangat sama piere tp xde peluang cam aku :p daaaaa :D

murni^^ said...

oh kawan2.. baru tau ceta sebena drpd sang pengantin hehe.. rupenya ayah nya pierre ni bkawan ngan emaknya sang pengantin.. sbb tu la djemput utk memeriahkan majlis.. kuhkuh

rosealley said...

pierree!!!!!!OMG, tapi nape rambut panjang???huhu, xnampak innocent laaa

murni^^ said...

hahahahaha.. panjang la smart ;) n charming!! uh uh my pierreeeee .. daaaaa :D