Sunday, April 27, 2008

nampak taakkkkk?



nampak tak??
ok dekat sikit..



haa.. nampak tak??
xnampak lagiiiii? huhuhuuuuuu



hoh kuar pagar dah..
nampak taaaaaaaak??
ish xkan xnampak lagiiiiiiiiiiiiiii :O



hah confirm dah nampak kaaaaaaaaaaaaan??
kaaaaaaaaaaaannnn?? :O :O
kaaaaaaaaaaaannnn?? :O :O :O



uwaaaaaaaaaaaaaaa :'O :'O
ini lah diaaaaaaaa :'O ini lah y buat aku hilang keyakinan utk memandu keretaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaa :'O
uwaaaaaaaaaaaaaa :'O :'O :'O
uwaaaaaaaaaaaaaa :'O: 'O :'O :'O :'O


sekian time kasih hukhuk


p/s: sesetengah benda y blaku kadang2 mmg dluar kawalan kta kan kan walaupun kta sntiasa amik langkah bjaga2 dr awal huhuhuhu.. sangat sediiiiihhhhhhh :(


7 comments:

dd dudu said...

jap jappp aku xnampak powwnnnn
apeee ekkkkk

pandangdenganmatahati said...

dd... !! ko xnampak ke xfahaaaaaaaaaaaam.. uwaaaaaaaaaaaa :'O msg aku xsampai ek huhu
aku nk tunjuk wheel cap aku y tcabut tu la..kan tayar tu dah togel hukhuk.. dah xde covernya wuuuuu

dd dudu said...

oooohh baru paham..
topi silvernyeee dah tercicir waktu memandu yaaaaa
:'D

yuzrin said...

depan ok jer blkg tu apsal? bujet tak cukup..huhu

One said...

Perasaan ini mengatakan SAGA 2007 nie (bukan ISWARA k) baru jek dicuci bersih sampai wheel cap pon tertanggal atau kebarangkalian besar tertinggal pas dipolish oleh pekerja baru Bangla yg x bpr pasti warna keta nie (dia baru blaja 2 warna... MERAH ngan IJAU :p)

P/S: Sila elakkan dr pegi BROTHERS utk cari blk wheel cap yg ilg nie... Dah ker? :D

pandangdenganmatahati said...

to yuzrin

uhukkkk kijamnya kata2 mu ituuuuuuuu.. ;) pk pk balik.. trend pe ilang satu.. keke

to one

yeee... jgn cari d brothers kalo x anda akan dgelakkan oleh mamat2 brothers y siut itu.. uuuuuuu :'O
p/s: ISWARA k dlm geran bukan SAGA .. puk

rosealley said...

aku pun lambat fahamm, tapi cam klaka jek bleh ilang mende tu,tp xnak gelak, takut hukum karma;p